REVISTA

Revista Intercity Magazin
Intercity Magazin este o revista periodica de tip „magazin” care apare de minimum sase ori pe an si  care publica documentare, interviuri, analize, reportaje si informatii  din domeniile afacerilor,  sistemului bancar,  asigurarilor, din IT, comunicatii, shopping, turism, cultura, moda,  timp liber, mediu, sanatate etc. Gratie acestei  structuri editoriale, complexe si flexibile in acelasi timp, revista ofera largi oportunitati de lectura, in asa fel incat fiecare cititor sa gaseasca in paginile ei subiecte de interes compatibile cu profesia,  preocuparile si  preferintele sale in materie de informare si cultura generala.
     Lansata in anul 2002, Intercity Magazin este singura publicatie romaneasca editata in colaborare cu SC CFR Calatori SA si distribuita gratuit in toate trenurile Intercity si Business.
     Revista InterCity Magazin reprezinta totodata un suport performant pentru publicitate. Numeroase companii de prestigiu, din cele mai diverse domenii de activitate, au optat de-a lungul timpului sa-si promoveze imaginea, produsele sau serviciile in paginile sale.

CUI SE ADRESEAZA
Potrivit unui studiu realizat de Centrul de Cercetare, Proiectare si Consulting in Transporturi, cititorii revistei Intercity Magazin sunt:
IN FUNCTIE DE SEX:
• 54%  barbati;
• 46%  femei.
IN FUNCTIE DE OCUPATIE:
• 93% persoane active, din care:
– 60% cu functii de conducere de nivel mediu (directori de vanzari, directori de marketing, specialisti);
– 40% persoane care detin functii de conducere de nivel ridicat din sectorul de afaceri privat si functionari de rang inalt;
• 7%  elevi, studenti, pensionari (acestia sunt intalniti cu preponderenta in perioada concediilor si a vacantelor).
IN FUNCTIE DE VARSTA:
• 2% sub 18 ani;
• 5% 18 - 24 ani;
• 45% 25- 35 ani;
• 35% 36- 45 ani;
• 10% 46- 60 ani;
• 3% peste 60 ani

TIRAJ
Minimum 15.000 de exemplare/ aparitie

DISTRIBUTIE
NATIONALA
Revista este distribuita de catre personalul insotitor al vagoanelor, in limita stocului disponibil, dupa plecarea trenului din gara. Ca urmare, practic intregul tiraj ajunge la cititori. Peste 25% dintre cei care primesc revistele le iau cu ei la coborarea din tren, publicatia fiind citita astfel si de alte persoane – membri de familie sau colegi de serviciu. Factorul de multiplicare este estimat la minimum 3.
INTERNATIONALA
Are loc in vagoanele-cuseta de pe cursele  internationale care circula si pe teritoriul Romaniei (spre/dinspre Viena, Venetia, Budapesta, Praga, Cracovia, Sofia, Istanbul, Belgrad si Salonic). Cititorii vizati sunt persoane care se deplaseaza  in interes de serviciu, in tara si peste hotare, precum si persoane care circula in scop turistic.

TEHNICA DE TIPARIRE
Tipar full color, plan;
scala coloristica:  europeana;
secventa de culori: negru, cyan, magenta, galben;
hartie: cretat – lucioasa, 80g/mp;
copertile: 170g/mp, lacuite UV;
dimensiunea paginii: (210/270mm) + bleed (rezerva de taiere) - 5mm.

DESIGN
Nr. pagini: 48 pag + 4 coperti.
Ponderea reclamei: 25%.

EDITOR:
EXPERT EVENTS, CONFERENCE & CONSULTING

ADRESA REDACTIEI:
Bd. Unirii nr. 47, Bl. E3-A2, sc. 2, ap. 29, Sector 3 Bucuresti

TEL: 021 312 16 22; 021 323 30 35;

FAX: 021 323 30 36

E-mail: office@intecitymagazin.ro; eveniment@intercitymagazin.ro

SECRETAR GENERAL DE REDACTIE
Gabriela STOICA
office@intercitymagazin.ro

 

REVISTA

CONDITII DE PREDARE A MACHETELOR
Machete realizate pe film

- de preferat CMYK cu semne de montaj

Machete care provin de pe platforma Macintosh
- machetele pot fi documente ale urmatoarelor aplicatii:

  • Adobe ILLUSTRATOR;
  • QUARK XPRESS;
  • Adobe PHOTOSHOP;
  • Freehand.
  • Imaginile plasate trebuie sa fie format EPS / TIFF / AI (CMYK).
  • Imaginile de tip BITMAP trebuie sa aiba  o rezolutie de 600 dpi.
  • Textul folosit trebuie convertit la curbe vectoriale si salvat format Adobe ILLUSTRATOR sau Freehand.

Machete care provin de pe platforma PC

  • Machete realizate in Corel sau Freehand vor fi exportate Adobe ILLUSTRATOR (AI) sau Generic EPS.
  • Textul continut trebuie sa fie convertit la curbe.
  • Imaginile plasate trebuie sa fie format TIFF (CMYK) la rezolutie de 300 dpi.

Este necesara respectarea intocmai a dimensiunilor prevazute in contract. Toate materialele trebuie insotite de un print martor color.
Transportul machetelor se va face pe dischete FLOPPY, ZIP, JAZ.

FORMATE DE PUBLICITATE

  • 1/1 Full Page 210 x 270 mm. Bleed 5 mm de jur – inprejur.
  • 1/2 orizontala 210 x 135 mm. Bleed 5 mm sus (sau jos, daca se pagineaza in josul paginii), stanga, dreapta.
  • 1/3 verticala 80 x 270 mm. Bleed 5 mm dreapta (sau stanga, daca se pagineaza in stanga paginii), sus, jos.
  • 2/3 vertical 125 x 270 mm. Bleed 5 mm dreapta (sau stanga, daca se pagineaza in stanga paginii), sus, jos.

TARIFE DE PUBLICITATE 2008-2009

FORMAT STANDARD
• pagina intreaga (210 x 270 mm) - 2.970 euro;
• coloana dubla (125 x 270 mm) - 2.090 euro;
• jumatate de pagina (210 x 135 mm) - 1.760 euro;
• o coloana (80 x 270) -1.125 euro;
•modul cvadruplu (122 x 64 mm) - 750 euro;
• modul dublu (58 x 64 mm) - 370 euro;
• modul simplu (58 x 32 mm) - 180 euro.
POZITII SPECIALE
• prima pagina (210/270 mm) - 3.190 euro;
• pagina dubla la centru (420/270 mm) - 5.280 euro;
• coperta 3 (210/270 mm) - 3.650 euro;
• coperta 2 (210/270 mm) - 4.050 euro;
• coperta 4 (210/270 mm) - 4.950 euro;
• coperta 2 dubla (420/270 mm) - 6.950 euro.

NOTA:

  • tarifele sunt exprimate in EURO si nu includ TVA si fondul de sanatate publica;
  • fondul de sanatate publica este de 12% (se aplica numai pentru reclama la alcool si cafea);
  • paginile speciale sunt singurele garantate ca pozitionare. Pozitionarea spatiilor de publicitate in format standard se face in functie de machetarea revistei;
  • tarifele nu includ pregatirea sau realizarea materialelor;
  • orice modificare solicitata de client

(schimbare de fonturi, text, background, grafica), precum si orice idee sau contributie la realizarea materialului finit va fi taxata suplimentar.

 

UTILE
 
   
 
sus